استوک لپ تاپ و لپ تاپ استوک سرفیس

مجله تکنولوژی و فناوری گويا آی‌ تی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

استوک لپ تاپ و لپ تاپ استوک سرفیس

بنابراین برای جلوگیری از این واقعه باید قوانین و مقررات روی باتری را با دقت بخوانید. هدف از تست باتری چیست؟ باتری یک قطعه شیمیایی است که با ذخیره کردن انرژی در درون خود باعث می شود بعدها به لپ تاپ انرژی برق برساند که مسلما همانند رعایت نکردن قوانین آن شاد افت کیفیت این قطعه خواهیم بود. زمان کالیبره کردن باتری را باید با تست هایی که انجام می دهید متوجه شوید زیرا میزان شارژ باطری شاید در طول روز تغییر کند. 1. بعد از باز کردن منو استارت عبارت Command Prompt را سرچ کنید. از سمت راست روی گزینه Run as administrator مطابق تصویر زیر کلیک کنید. 2. بعد از انجام مراحل بالا متن پایین را در کادر وارد کنید و کلید Enter را فشار دهید. استوک لپ تاپ 32 را دنبال کنید تا گزارش باتری لپ تاپ به شما نمایش داده شود. بعد از رجوع به این ادرس کافیست دنبال فایل ‘battery-report.html’ بگردید. با زدن ان فایل تمامی گزارشها از خرابی باتری و یا میزان مصرف شارژ، درصد خرابی باتری را به صورت دقیق به شما نمایش خواهد داد. در اینجا می خوایم سادهترین روش کاربردی تست سلامت باتری لپ تاپ که هر کاربر بتونه از آن استفاده کنه رو به شما معرفی کنیم که توسط فروشگاه رایان مارکت تست شده است. برای این کار به نصب یک نرمافزار به اسم BATExpert نیاز داریم. نصب این نرمافزار تنها کاری است که باید انجام بدید و مابقی کار فقط خروجی گزارش دقیق است. نرمافزار batexpert یکی از روش کاربردی تست سلامت باتری لپ تاپ است. اعداد دقیقی که نمایش می دهد میزان سلامت باتری یک لپ تاپ را نمایان میکند که اگر درصد سلامت باتری شما را بیشتر از 75 درصد باشد که می توانید بدون وسواس مطمئن شوید که باتری سالم است. اعداد 50 تا 70 متوسط است و اما از این عدد کمتر باتری باید تعویض شود و در واقع قابل استفاده نیست.

  • امکان مقایسه کالاها با هم
  • دقت صفحهنمایش: Full HD| 1920 x1080
  • رم: ۸GB DDR3 RAM
  • این لپ تاپ باید همراه Intel Core i5(آخرین نسل یا بالاتر)
  • مقرون به صرفه
  • صفحه نمایش: 13.3-inch FHD (1,920 x 1,080; non-touch) - UHD (3,840 x 2,160; touchscreen)
  • ارسال کالا از دبی به ایران از طریق خشکی

حافظه رم و حافظه داخلی لپ تاپ ایسوس UX371E با ظرفیتهای بالا و عملکرد عالی خود، در اجرا و لود سریع دستورات نقش اساسی دارند. حافظه رم RAM یا حافظه موقتی لپ تاپ، اطلاعات را در دسترس پردازنده قرار میدهد تا پردازش شوند. رم در لپ تاپ زنبوک UX371E ظرفیتی معادل 16 گیگابایت دارد و از نوع DDR4 است. از مشخصات رمهای DDR4 میتوان به مصرف پایین انرژی توسط آنها و سرعت انتقال بالای اطلاعات اشاره کرد. به میزان یک ترابایت میتوان اطلاعات مورد نظر خود را روی حافظه داخلی لپ تاپ ذخیره کرد. حافظه داخلی از نوع SSD درون لپ تاپ ZenBook UX371E جای گرفته است تا سریع اطلاعات را لود و در دسترس قرار دهد. هارد SSD در مقابل ضربه و آسیبهای فیزیکی بسیار مقاومتر از هارد HDD است. مصرف پایینتر انرژی و سرعت انتقال بالاتر از دیگر مزیتهای این نوع هارد و استفاده از آن در اکثر سیستمهای قدرتمند است. پردازنده گرفیکی که در ساخت لپ تاپ ASUS ZenBook UX371E Core i7 استفاده شده از نوع مجمتع است.

  • کیفیت ساخت خوب
  • زیبایی عالی
  • کارت گرافیک: Intel UHD Graphics 630 یا Nvidia Quadro P1000
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA

لپ تاپ یا رایانههای کیفی در انواع برندها و مدلهای مختلفی ساخته و طبقه بندی میشوند و خریدار با توجه به نیازی که به لپ تاپ دارد آن را خریداری میکند. در ادامه این مجله سعی بر این است تا شما را با یکی از بهترین نوع لپ تاپها به نام لپ تاپ صنعتی آشنا میکنیم. این لپ تاپ برای مشاغل مختلفی از جمله دانشگاهها، شرکتها، ادارات و بانکها کاربرد دارد. همچنین شما را با انواع آنها، ویژگیها، معایب، مزیت، خصوصیات و مقایسه بین لپ تاپهای صنعتی با سایر لپ تاپها، بیشتر آشنا میکنیم. برای مطالعه بیشتر: راهنما خرید بهترین لپ تاپ برای ترید و کارهای بورس کدام است؟ لپ تاپ صنعتی چیست؟ لپ تاپهای صنعتی بیشتر برای کارهای سنگین در محیط های به نسبت پر خطر کاربرد دارند و در برابر ضربه و فشار مقاومت بالاتری نسبت به سایر لپ تاپها دارند. برخلاف تصور اشتباه عدهای از افراد فکر میکنند تنها خصوصیت لپ تاپهای صنعتی ظاهر زمخت آن هاست؛ در حالی که کارایی زیادی دارند.

بنابراین می توان کارهای بیشتری را با این سیستم انجام داد. تمام لپ تاپ هایی که در بازار موجود می باشند دارای پردازنده های مرکزی قوی می باشند که از قدرت بیشتری نسبت به تبلت برخوردار می باشند. تبلت ها فاقد کیبورد هستند که همین باعث برتری لپ تاپ به تبلت می شود. برای آن دسته از افرادی که مدام در حال رفت و آمد می باشند بدون شک حمل کردن لپ تاپ کار خیلی آسان و راحتی نیست. اما در عوض به راحتی می توانند تبلت را به همراه داشته باشند. لپ تاپ استوک سرفیس لپ تاپ های معمولی دارای اندازه 15 اینچی می باشند که وزن آن ها تقریبا 2.3 کیلوگرم می باشد بدون شک حمل این وسیله با تبلتی که وزن چندان زیادی  ندارد بسیار متفاوت خواهد بود. بهترین لپ تاپ ها این قابلیت را دارند که بدون برق تا 3 ساعت کار کنند. اما تبلت ها از ذخیره ساز انرژی برخوردار می باشند.

برای تهیه یک لپ تاپ صنعتی، نیازی به انتخاب بین قدرت محاسباتی یا قطعات با کیفیت ندارید. مجموعه پاناسونیک Toughbook هر دو را برای کاربرانی که به بهترین دستگاهها در محیطهای چالش برانگیز نیاز دارند ارائه میدهد. آیا باید لپ تاپ صنعتی با درجه نظامی بخرید؟ اکنون این سؤال بزرگ پیش میآید: آیا باید یک لپ تاپ صنعتی با درجه نظامی بخرید؟ این دستگاههای سر سخت فقط برای افرادی که در حال انجام وظیفه هستند طراحی نشدهاند. هر کسی که باید کار خود را در محیطی انجام دهد که برای وسایل الکترونیکی معمولی مصرفی مناسب نیست، ممکن است متوجه شود که لپ تاپ صنعتی با درجه نظامی، انتخاب مناسبی برای آنها محسوب میشود. معمولاً خرید این لپ تاپ ها، هزینه بیشتری دارد اما ویژگیهای حفاظتی آنها به توجیه برچسب قیمت کمک میکند. بدون شک، یک دستگاه صنعتی با درجه نظامی، در شرایط سخت از دستگاه معمولی و عمومی، بیشتر دوام میآورد.

  1. انیمیشن سازی
  2. حافظهٔ رم: ۱۶ گیگابایت
  3. یک پورت USB نسل سوم
  4. نحوه ارسال
  5. Graphics2: 4GB NVIDIA Quadro P2000s
  6. رم و هارد این دستگاه به راحتی قابل ارتقاع است
  7. پردازنده: ۹th Generation Intel Core i5 - i9
  8. تعویض سوکت شارژر

خرید بهترین لپتاپ ارزان هرگز سادهتر نبوده است، مشروط بر اینکه بدانید به چه مواردی دقت کنید - و از چه چیزی اجتناب کنید. وقتی واقعاً در تنگنای پول نقد هستید، ورود به ذهنیت «ارزانتر، بهتر» آسان است، اما در مورد لپ تاپ ها لزوماً اینطور نیست. اگر می بینید که یک لپ تاپ قیمت پایینی دارد، ممکن است به این دلیل باشد که بسیار قدیمی است، از مواد طراحی ارزان قیمت یا ترکیبی از هر دو استفاده می کند. مگر اینکه قصد خرید یک کروم بوک داشته باشید، تنها نکته مهمی که هنگام خرید یک لپ تاپ ارزان باید به آن توجه کنید این است که آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت - ویندوز 10 را اجرا می کند. در حالت ایده آل، لپ تاپی می خواهید که همراه با آن باشد. ویندوز 10 از پیش نصب شده؛ اگر ویندوز 8 یا قبل از آن را اجرا می کند، از خریدش دوری کنید.

برترین لپتاپهای ایسوس همگی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند و با مراقبت و نگهداری درست ممکن است تا یک دهه نیز شما را همراهی کنند. به خصوص سری اکسپرتبوک که مقاومت و دوام بالایی دارند. ایسوس به طور کلی انتظار دارد لپتاپهایش 4 یا 5 سال با مراقبت درست دوام بیاورند. 4. کدام مدل لپ تاپ ایسوس بهتر است؟ لپ تاپ های برتر ASUS همانطور که توضیح دادیم در سریهای مختلفی دستهبندی میشوند. هرکدام از این سریها نیز مشخصات و ویژگیهای مختص به خود را دارند و برای استفادههای مختلفی طراحی شدند. لپ تاپ دست دوم hp به همین دلیل نمیتوان گفت یک مدل بخصوص برای همه کاربران مناسب است. برای انتخاب لپتاپ اول از همه باید نیازها و استفاده خود را مشخص کنید. با توجه به فهرست بهترین لپ تاپ های ایسوس که در این مقاله معرفی کردیم، میتوانید متناسب با نیاز خود یکی از این محصولات را در صورت تمایل با توجه به بودجهای که در اختیار دارید، انتخاب کنید. اگر هم میخواهید نکات کلی خرید در مورد لپتاپ را بدانید، پیشنهاد میدهیم به این مطلب پلازا نیز سری بزنید. آیا تاکنون از محصولات ایسوس استفاده کردهاید؟ از نظر شما کدام مدل لپ تاپ ایسوس بهتر است؟ میتوانید نظر خود را در بخش دیدگاهها با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

با توجه به اینکه ۱۰ میلیون تومان حداقل هزینه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ دانشجویی ارزان و مناسب محسوب میشود و مشتریان زیادی هم دارد، تولیدکنندگان زیادی این دسته از لپتاپهای بازار را هدف قرار دادهاند. تقریبا اکثر لپتاپهای موجود در این محدوده قیمت مشخصات مشابهی دارند اما برخی از آنها ارزش خرید بیشتری دارند که در ادامه مطلب آنها را به صورت کامل معرفی خواهیم کرد. لپتاپهای سری ایکس شرکت ایسوس با توجه به کیفیت و عملکرد خود قیمت مناسبی در بازار دارند و از پرطرفدارترین محصولات بازار لپتاپهای اقتصادی محسوب میشوند. یکی از لپتاپهای این سری «X543MA» است که هرچند بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده اما استحکام خوبی دارد. لپ تاپ X543MA حدود ۲ کیلوگرم وزن دارد و به راحتی میتوان آن را در کوله خود جابجا کرد. این دستگاه با پردازنده سلرون N4000 و ۴ گیگابایت رم برای انجام کارهای روزمره و استفاده از اپلیکیشنهای پرکاربردی مانند ورد و اکسل مناسب است. البته با اضافه کردن رم بیشتر و حافظه SSD سرعت لپ تاپ X543MA را تا حد زیادی میتوانید افزایش دهید.

نرم افزار (HP Remote Graphics Graphics (RGS، شما را با همکاران خود در ارتباط قرار می دهد، و از قدرت سرورها و ایستگاه های کاری در دفتر خود از راه دور استفاده کنید. با اتصال Thunderbolt 2 و گرافیک های حرفه ای از نوع NVIDIA Quadro 3D Graphics و CPU های چهار هسته ای، HP ZBook 17 G1 قدرت را به یک استاندارد جدیدتر سوق می دهد. عملکرد جدید ایستگاه کاری واقعی و پویا را با پردازنده های نسل چهارم حرفه ای اینتل Intel® Core™ i7 M-MQ / i5 M محاسبه کنید. HP ZBook 17 G1 را برای رفع نیازهای خود سفارشی کنید. پرونده های بزرگ را در نوک انگشتان خود نگه دارید بدون اینکه عملکرد سیستم شما کاهش یابد این بار با ویندوز ۱۰، حداکثر ۲.۵TB حافظه ذخیره سازی و حداکثر ۳۲GB حافظه رم. ZBook 17 G1 برای کسانی که به انجام بررسی های تعاملی و واک ثرو (Walkthrough) علاقه مند هستند یک گزینه عالی به حساب می آید. با کارت گرافیک دو بعدی/سه بعدی این دستگاه همه چیز را بهتر از قبل تجسم کنید و به تصویر بکشید و در طراحی های خود با یک دید واقع گرایانه تر به طرح ها و پروژه های خود بنگرید. HP ZBOOK از نرم افزارهای پیچیده ای همچون Ctia و Siemens NX پیشیبانی می کند و می تواند جایگزین مناسبی برای دستکتاب باشد. به کمک گرافیک قدرتمند، هارد و رم بالا،می توانید طرح های گرافیکی سه بعدی، شبیه سازیها و آنالیزهای خود را با خیالی آسوده بر روی این محصول فوق العاده HP اجرا کنید. صفحه نمایش 17 اینچی بسیار با کیفیت، پردازنده و کارت گرافیک کوادرو گرید صنعتی NVIDIA Quadro و قابلیت جابجایی بالا، همه چیزی است که یک ویرایشگر حرفه ای ویدئو برای کار با نرم افزارهای حرفه ای به آن نیاز دارد. همچنین این لپ تاپ به جدیدترین فناوری انتقال اطلاعات Thunderbolt™ ۲ و پورت USB 3.0 پرسرعت مجهز شده و یک تجربه عالی در انتقال سریع اطلاعات را برای کاربر رقم خواهد زد.

  • میکروفون دو آرایه
  • اترنت پورت قفل Kesinsington
  • ThinkPad X
  • اتحادیه رایانه تهران
  • حافظه ذخیره سازی: ۲۵۶GB - ۵۱۲GB SSD

لپ تاپ Toshiba Satellite: سری لپتاپهای Satellite توشیبا محصولات خوش ساخت و بادوامی اند که به استحکام و کارایی معروفاند . این رده از لپتاپهای توشیبا از تنوع بسیار خوبی هم برخوردارند . کاربران علاقهمند به این مدل میتوانند بسته به فاکتورهای مختلف ، بهترین انتخاب را بکنند . یکی از این مدلها Satellite است که از صفحه نمایش 15 و نیم اینچی ، وضوح HD پیکسل و روکش مات بهره میبرد . لپ تاپ Toshiba Satellite دارای وزن تقریبا سبکی است و برای جابهجایی دائمی آسان است . به نظر میرسد توشیبا این کانفیگ را از لحاظ سختافزاری برای آن دسته از افرادی تولید کرده که به توان محاسباتی بالا نیاز دارند . لازم به ذکر است که چند تا از دکمه های کیبورد سالم نیستند . قیمت لپ تاپ دل استوک از همین رو ، یک عدد کیبورد به عنوان اشانتیون تقدیم به خریدار محترم خواهد شد . توشیبا از جمله شرکتهایی است که محصولات مختلفی را در قیمتهای متفاوت راهی بازار میکند . در واقع اگر به دنبال یک لپتاپ توشیبا باشید ، با هر بودجهای میتوانید یکی از لپتاپهای این شرکت را بخرید . لپتاپهای توشیبا از نظر کیفیت و دوام سابقه خوبی دارند و به همین دلیل میتوانند به سرعت نظر کاربران را به خود جلب کنند . لپتاپ Toshiba Satellite یکی از محصولات ارزان قیمت این شرکت به حساب میآید که امکانات خوبی را با توجه به قیمتی که دارد پیش روی کاربران قرار میدهد . لپتاپی که برای کارهای سبک شخصی و دانشجویی ساخته شده و حمل و نقل آن هم چندان سخت نیست .

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.