مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایسوس

مجله تکنولوژی و فناوری گويا آی‌ تی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایسوس

اما این تنها ویژگی عالی لپتاپ زنبوک 13 به عنوان جدیدترین لپ تاپ ایسوس نیست. علاوه بر این، بازیها در نمایشگر 240 هرتزی خیلی خوب نمایش داده خواهند شد. شارژ باتری این لپ تاپ به عنوان برترین لپ تاپ Asus 2021 بیش از 11 ساعت دوام میآورد. اما متأسفانه مانند بسیاری از لپتاپهای ایسوس وبکم ندارد. به علاوه، قیمت آنها نیز باید با بودجه مورد نظر خود هماهنگ باشد. برای انتخاب از میان لپ تاپ های جدید ایسوس باید بهترین لپ تاپ های ایسوس ۲۰۲۱ از لحاظ مشخصات فنی نظیر نمایشگر، پردازنده، کارت گرافیک و غیره مورد بررسی قرار بگیرند. به همین خاطر این مقاله بهترین لپ تاپ های ایسوس 2021 را مورد بررسی قرار داد. نه تنها ظاهر فلزی براق آن باعث میشود خیلی شیک به نظر برسد، پردازنده اینتل نسل نهم و گرافیک انویدیا جی فورس جی تی ایکس 2060 آن نیز باعث میشود که بازیها روان انجام شوند. این لپ تاپ هر خصوصیتی که برای یک لپتاپ گیمینگ لازم باشد در اختیار کاربران قرار میدهد. لپتاپ Asus ROG Zephyrus G14 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس ۲۰۲۱ و جدیدترین لپ تاپ ایسوس، دارای باتری با دوام برای گیمینگ، نورپردازی، SSD سریع و پردازنده، گرافیک و اسپیکرهای قوی است. به علاوه، عمر باتری آن با دوام بوده و از نمایشگر 240 هرتزی و کیبورد راحت برخوردار است. البته نمایشگر آن لمسی نیست. علاوه بر این، اگر سوال یا نظری در مورد لپ تاپ های جدید ایسوس دارید، میتوانید در قسمت نظرات مجله اینترنتی برای تو در پایین صفحه بیان کنید. باتری بسیار با دوام، نمایشگر با حاشیههای باریک و عملکرد فوقالعاده از سایر ویژگیهای برتر آن بشمار میروند. اما متأسفانه این لپتاپ هم وبکم ندارد. لپتاپ Asus ROG Strix Scar III به عنوان بهترین لپ تاپ ایسوس 2021 دارای عملکردی عالی و گرافیک قوی است. به علاوه، با وجود پردازنده سری AMD Ryzen 9 4000 و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2060 Max-Q، عملکرد فوقالعادهای را در گیمینگ ارائه میدهد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایسوس

برند اپل همواره در تلاش بوده علاوه بر کیفیت و طراحی در زمینه فناوری و تکلونوژیهای نوین نیز حرف اول را بزند. با توجه به تغییرات قیمت در بازار، قیمت خرید لپتاپ های اپل بین ۱۲ میلیون تا ۵۰ میلیون متغیر است، البته این قیمت ها با توجه به کارایی، حافظه، قدرت پردازنده و بسیاری موارد دیگر سنجیده میشود. این شرکت یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید لپ تاپ برای دانشجویان است. لپتاپهای تولید شده توسط این برند مورد استفاده و محبوب بسیاری از متخصصان و کارشناسان است. برند Lenovo در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد، این یک برند چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در شهر پکن قرار دارد و ۲۵ درصد از سهم بازار جهانی رایانه به این شرکت تعلق دارد. وقتی نوبت به تولید رایانه یا لپتاپ میرسد این برند یکی از بهترینها در این زمینه است . این برند یکی از محبوبترین برندهای رایانه و لپ تاپ است که طراحی آنها برای بسیاری از کاربران و گیمیرهای حرفهای مطلوب است و با استقبال زیادی روبرو شده است. Hewlett-Packard معروف به HP یکی از قدیمیترین مارکهای لوازم الکترونیک در دنیا است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ در ایران

افزایش قیمت لپتاپهای نو در کشور، باعث شده خرید و فروش لپتاپ دست دوم به نسبت قبل رونق بیشتری به خود بگیرد و خیلی از افراد ترجیح میدهند لپتاپهای استوک یا کارکرده را خریداری کنند. اما لپتاپ دست دوم بخریم یا نه؟ قیمت لپ تاپ دل گیمینگ هم یقینا نسبت به برندهای بزرگ بازار مانند ایسوس، کمتر خواهد بود و با ارزش بالاتری میتوانید آنها را خریداری کنید. آیا خرید لپ تاپ دل می تواند برای گیمینگ مناسب باشد؟ لپتاپ استوک همیشه کارکرده نیست لپتاپ استوک همیشه کارکرده یا دست دوم نیست. چرا که از محصولات استوک معمولا کمتر از ۳۰ روز استفاده شده است. لپ تاپ گیمینگ دل مدل G5 15 یکی از همین موارد است که با هزینه مناسب و همراه با مشخصات فنی عالی میتوانید به سراغش بروید. کمپانی دل بهعنوان یکی از برندهای مهم در زمینه تولید لپ تاپ، محصولات گیمینگ خود را نیز روانه بازار کرده است و کاملا ارزشش را خواهد داشت که نگاه ویژهای به آنها داشته باشید.

مفهوم لپ تاپ لمسی در واقع بیشتر به یک تبلت با امکانات لپتاپ و کیبورد اکسترنال تبدیل شد. بیشتر برندهای اصلی ساخت و تولید لپتاپ، در کنار محصولات کلاسیک خود، لپتاپهای لمسی را هم تولید میکنند. مینی لپتاپ به لپتاپهایی کوچکتر از لپتاپ معمولی و بزرگتر و کاراتر از موبایل و تبلت گفته میشود. با اینکه بهاندازه لپتاپهای معمولی از محبوبیت برخوردار نیستند، اما طرفداران خاص خود را دارند. این روزها آنقدر وسایل الکترونیکی متنوعی با ویژگیها و امکانات مختلف تولید میشوند که دیگر مرزبندی بین محصولات خیلی معنا ندارد. این لپتاپها از مینی لپتاپها تا اولترا نوتبوک یا اولترابوکها را در برمیگیرند و طیف وسیعی دارند. برای مثال در قیمت لپتاپهای لمسی محصولاتی وجود دارند که در رده مینی لپتاپ هم قرار میگیرند. این محصولات بهخاطر سهولت در استفاده در مدت زمان کوتاهی، طرفداران زیادی پیدا کردند. شما میتوانید بسته به بودجه، کاربری و علایق خود یکی از انواع لپتاپهای سبک را انتخاب کنید. این لپتاپها همگی یک شکل نیستند مانند لپتاپهای عادی، خصوصیات، نقاط قوت و نقاط ضعف مختلفی دارند. اگر دانشجو یا فریلنسر هستید، احتمالاً نیاز دارید لپتاپتان را با خود حمل کنید و به جاهای مختلفی ببرید. حمل لپتاپهای سنگین پس از مدتی طاقتفرسا میشود، به همین دلیل لپ تاپ سبک و انواع مختلف آن مورد توجه و علاقه کاربران قرار گرفتند. دقت کنید که بهعلت سبکی، قطعات ظریفی هم در آنها بهکار رفته است. بهطور کلی نوتبوکها، اولترابوکها یا همان اولترا نوتبوکها سبکترین انواع لپتاپها هستند. لپ تاپ مینی را از نظر قیمتی نباید دست کم بگیرید، آنها هم به اندازه لپتاپها و گوشیهای موبایل در انواع اقتصادی، میانرده و لوکس تولید و عرضه میشوند. همچنین قطعات گرانتری هم دارند، اما در کل جزو شیکترین لپتاپها شناخته میشوند. بنابراین از لپتاپهای دیگر حساسترند و ممکن است با کوچکترین ضربهای صدمه ببینند. درباره بهترین لپ تاپ های 2021 برای ترید و نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ بیشتر بخوانید.

در حقیقت، چنین قیمتی با وجود این امکانات بی نظیر بسیار مناسب است. این مدل لپ تاپ در رنگ های کم نظیری مثل صورتی و سفید آلپاینی ارائه شده است. اگرچه این لپ تاپ پس از سال ها، این بار جایگاه نخست خود را در رده بندی بهترین لپ تاپ های 2018 به محصولات چینی هوآوی داده، اما همچنان نیز انتخاب بسیاری از مخاطبان است. اگر در کشوری هستید که امکان دسترسی به این لپ تاپ برای شما وجود ندارد، می توانید از مدل Dell XPS 13 استفاده کنید. تراشه آن از نوع پرقدرت ترین تراشه های موجود و پنل نمایشگر از ظریف ترین هاست. مدل Dell XPS 13 دارای امکانات جانبی فراوانی نیز هست که با توجه به انتخاب آنها، قیمت محصول نیز متفاوت خواهد بود. این لپ تاپ با داشتن ظرفیت حافظه زیاد و تراشه قدرتمند، این قابلیت را دارد تا جزء سومین مورد در لیست بهترین لپ تاپ های 2018 قرار گیرد. دلیل انتخاب این مدل، طراحی زیبا و بسیار ظریف آن، کیفیت 4K نمایشگر و تنوع رنگ است. متاسفانه این لپ تاپ در همه کشورها در دسترس نیست. برای اطلاع از  لپ تاپ مناسب ترید و لپ تاپ حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید. 

لپ تاپ اچ دی Omen 16 را میتوانید در حالی تهیه کنید که به گفته خود اچ پی، دستگاه میتواند دمای لولای جی پی یو را کننترل کرده و تمرکز بیشتری روی پایین نگه داشتن دمای SSD هم داشته باشد. به طور مثال اگر طول عمر باتری شما 2 سال تعیین شده باشد، این باتری بیش از یک سال برای شما کارایی نخواهد داشت و نیاز به تعویض دارند. عمر واقعی باتری لپ تاپ معمولا کمتر از آنی است که سازنده مشخص کرده است. به طور مثال اگر طول عمر باتری شما 2 سال تعیین شده باشد، این باتری بیش از یک سال برای شما کارایی نخواهد داشت و نیاز به تعویض دارند. عمر واقعی باتری لپ تاپ معمولا کمتر از آنی است که سازنده مشخص کرده است. خرید لپ تاپ از دیجی کالا یا لیپک؟ ما در این مقاله به انتخاب و خرید باطری لپ تاپ از جمله باتری لپ تاپ دل ، باتری لپ تاپ ایسوز و باطری لپ تاپ اچ پی می پردازیم. چرا باید لپ تاپ خود را از لیپک خریداری کنیم؟

بک گراند موبایل : در این پست مجله اینترنتی حرف تازه، مجموعه ای از تصاویر آسمان و دریا و کوه و غروب و کهکشان را برای شما گردآوری کرده ایم که میتوانید به عنوان پس زمینه موبایل خود استفاده کنید. علاوه بر آن فرهنگی که فرد در آن زندگی میکند، متغیرهای فرهنگی و آداب و رسوم و باورهای اجتماعی و هنجارهای اجتماعی و گروهی نیز موثر هستند. انتخاب تصویرهای پس زمینه به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله ساختار شخصیتی فرد که عاملی مهم و بنیادی در رفتارها و احساسات فردی است و میتواند در انتخاب امکانات شخصی نیز دخیل باشد. معمولا افراد به دنبال بک گراند های با ابعاد بزرگ میگردند و بک گراند های با ابعاد کوچک خیلی به کار طراحی گرافیک نمیخورد.بک گراند دسکتاپ بسته به رزولوشن دسکتاپ باید بک گراند ۸۰۰x600px , بک گراند ۱۲۰۴x768px و… که میتواند خودآگاهانه و یا ناخودآگاهانه باشد. بک گراند یک تصویر زمینه است که در ابعاد متفاوت طراحی میشود و به سلیقه هر فرد روی دسکتاپ کامپیوتر,لپ تاپ,موبایل,آی پد,آی فون و… این تصویر زمینه شاید خیلی مهم نباشد اما تاثیرات خوبی دارد! که قسمتی از این رفتارهای شخص، انتخاب همین تصاویر هستند، که به نوبه خود در روحیات و سلامت فرد تاثیر گذارند. برای انتخاب بهترین تصویر زمینه میشود از روانشناسی رنگها و انرژی هر رنگ استفاده کرد و عکسهایی که رنگ مورد نظر را بیشتر دارند انتخاب کرد. شما بیحوصلهاید و غمگین، روحیاتتان چه گناهی کرده؟ بنابراین، از حال به بعد تصاویری انتخاب کنید که باعث بهبود روحیاتتان شود. قرار میگیرد.بک گراندها ابعاد متفاوتی دارند. به طور کلی، هم محیط روی روحیات تاثیر گذار است و هم روحیات روی رفتار و انتخاب گری فرد. 

لپ تاپ استوک یعنی چه ؟

فناوری شارژ سریع در حالی آزمایش می شود که دستگاه با آداپتور پیش فرض موجود در دستگاه خاموش است. 10 vary متفاوت باشد. Thunderbolt ™ 4 با 4 برابر توان USB 3.1 ، اتصال سریع به طیف وسیعی از دستگاه ها را ارائه می دهد. از پهنای باند بسیار زیاد آن برای اتصال یک GPU خارجی برای تقویت قدرت گرافیکی خود برای بازی Ultra HD یا رندر سه بعدی استفاده کنید. پشتیبانی از DisplayPort ™ 1.4 به شما امکان می دهد دو صفحه نمایش K4 را در 60 هرتز یا یک تلویزیون یا مانیتور K UHD8 برای تصاویر همه جانبه و واقع بینانه متصل کنید. عمر باتری با کارت گرافیک NVIDIA® GeForce RTX ™ 3050 Ti ، پردازنده Intel® Core ™ i7-11370H و نمایشگر 60 هرتزی در حالت بی صدا تست شده است. برای ایجاد تنظیمات مشابه دسکتاپ در هر نقطه ، به یک ایستگاه متصل شوید. عملکرد ممکن است بر اساس پیکربندی سیستم متفاوت باشد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.